Andas

God damn it, jagär helt slut i kroppen idag. Det måste bero på vädret eller något, jag vill att detta ska ta slut nu, ingen mer snö, TACK!

Hur som helst, i morse gick jag upp runt halv tio, tog mig en lång varm dusch, käkade lite fukost och gjorde mig sedan i ordning. Jag har nämligen vart i Trollhättan med Sophia hela dagen! Det har vart riktigt trevligt och givande, vi satte oss på Espresso House och fikade en lång stund och det var faktiskt mysigt. Att bara få komma ifrån Edet en sväng och faktiskt andas renare och friskare luft, haha. Idag bytte jag leggings, en annan färg ville jag ha på de svarta och sedan blev det 2 st tunikor från Gina. Det är ju så himla svårt att låta bli, älskar deras kläder ju, hehe.

Sedan strosade vi bara runt lite och nu är jag hemma igen, med en kopp kaffe i handen. Mums! Om ett litet tag kommer älsklingen min hem och då åker vi en sväng till mamma, sedan får vi se.

Det är iaf otroligt skönt att vara ledig nu! Långledigt skulle man kunna säga :) Yeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0