1:a Februari

God morgon/eftermiddag på er :) Jag har vart i full gång sedan lite innan tio. Det kändes otroligt skönt att vakna av sig själv redan då faktiskt, man hinner så mycket mer.

Helgen då, i fredags blev det bowling tillsammans med älsklingen, bror min och Sofia! Det var riktigt skoj och något jag absolut tänker göra snart igen. Jag hade glömt av hur roligt det faktiskt är. Jag glömde min kamera så givetvis blev det inga kort, som vanligt :/ Uh. Iaf, vi drack, begav oss mot Buddy's, drack lite till och bowlade. Innan vi åkte hem satte jag och andres oss vid spelbordet och spelade lite 21. Jag förlorade mina pengar och brorsan gick plus, haha.

I lördags var det jobb, började 12:00 och slutade 21:15. Rätt segt och jag var helt död när jag kom hem. Så vi la oss i soffan och kollade på en film och sedan somnade vi ganska gött.

Igår/söndag, vaknade vi hyfsat tidigt och var pigga. Vi gick upp och gjorde en jätte god frukost tillsammans och sedan tog vi oss en sväng till Överby för lite shopping :) Jag kan visa er sedan! Det blev en hel del och dessutom satte vi oss på Briggen och käkade en god middag, det var riktigt mys. Sedan blev det hem till mormor och morfar på en kaffe, de blir så glada när man kommer, och därefter åkte jag till Malin en sväng och det var lika trevligt som alltid. Avslutet på kvällen blev lite taco-mys hos mamma och därefter hem för en film.

Så min helg har vart ganska fullspeckad och jag älskar det :) Det är så skoj när det händer saker.
Idag blir det jobb igen, 17-21 bara så det är lugnt. Fram tills dess ska jag greja lite och kanske hinna med att träffa Sophia en sväng också. Later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0