Varför så ont om tid?

Onsdag, en jobbandes kväll framför mig, det känns ändå helt okej.
Fast det beror nog mest på att jag jobbar med Anna idag :)

Julafton närmar sig med stormsteg och jag har ännu inte köpt hälften av vad som ska köpas, det känns mindre bra. Det är ju bara lite mer än en vecka dit, stress! När December infann sig kände jag sjukt mycket julstämning, men det har försvunnit, why? Det känns rätt trist faktiskt, kanske hade förväntat mig för mycket? Dock är inte det årliga besöket på liseberg gjort än, det brukar sätta fart på stämningen en hel del.

På fredag blir det en tripp över till Danmark också, det ska bli riktigt nice :) Hoppas på att få köpt en hel del nödvändigheter och onödvändigheter såklart! Fast mest ser jag nog fram emot att få stå och spela på automaterna som man alltid gjorde förr, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0