Vackra ting

Åh vad jag är glad just nu :) Var iväg till Trollhättan förut, beställde äntligen barnvagnen.
Den är så fin och jag längtar efter att få den. Köpte en skötväska som matchar och en mjuklift också.
Våran bebis ska endast ha det bästa, sådetså :)
Fast jag har lärt mig - smakar det så kostar det.

Jag gjorde mina naglar nyårsfina också, känns bra.
Dessutom blev det en sväng förbi apoteket för lite järntabletter, det är visst dags för det nu.
Jag som inte gillar att ta massa piller, usch. Fast det är ju inte endast för min egen skull, så jag får väl tänka så :)

Dessutom var Sophia här på besök för en liten stund sedan, mycket trevligt :)
Nu ska jag betala räkningarna, mindre trevligt men ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0