Mammakläder

Jag har kollat runt som en tok efter "mamma-kläder" men tycks inte hitta något. Varken på nätet eller i butiker, det faller mig liksom inte i smaken. Jag kanske är kräsen, men ska man behöva klä sig fult för att man är gravid? Visserligen finns det en del fina tunikor som kanske skulle kunna funka, men byxorna? Fy och usch, mer säger jag inte.

Dessutom är utbudet sjukt kasst, jag kanske har missat någon affär? Vet inte, men nöjd är jag icke.
Min lösning hittills har blivit en del inköp på fina tunikor som inte är ifrån mamma-avdelningar. Men när de är sydda på detta sättet så funkar det både nu och sedan efter graviditeten.



Denna är ifrån Bik bok, 299 kr.

Med ett skärp i midjan och ett par fina stumpbyxor så är lösningen kalas bra. Det är snyggt, bekvämt och man känner sig framför allt fin, det är faktiskt väldigt viktigt.

Inhandlade 2 st likadana modeller igår, fast inte samma då. Kan visa sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0