Julafton om 3 dagar

21 December, det har gått fruktansvärt fort. Tycker inte alls att det känns som om att det är jul om BARA 3 dagar, det känns mest knasigt faktiskt. Jag har inte hunnit få sådär mega mycket julkänsla i år, kan dock bero på att det var så mycket hela tiden. Har inte riktigt hunnit landa och bara mysa runt här hemma med te och raggsockar, lyssnat på julmusik och bara varit. Nej, för har det inte vart jobb så har det minsann vart något annat som måste fixas, det har vart en hel del shopping, både till mig själv och alla julklappar och vi har hunnit med en tripp till Danmark osv, men jag klagar iofs inte. Det är skoj att vara igång, men nu, dessa sista dagar innan jul, behöver jag bara skapa stämning tror jag. Dock jobbar jag i morgon, men utöver det så ska jag nog hinna fixa jul-mood.



Alla klappar är iaf inhandlade och inslagna :) Det känns befriande och skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0