Du är min sockertopp

Idag var det jobb hela förmiddagen, slutade vid två och då kom bästa morfar och hämtade mig :)
Därefter har dagen/kvällen spenderats hos mormor & morfar, tillsammans med mamma & lillebror, för att baka småkakor såhär inför julen. Det har vart riktigt mysigt och roligt, dessutom blev det gott :) En fördel!
Nästa gång blir det julgodis, det ser jag mest fram emot :) haha.

I morgon är det jobb på kvällen, så det blir iaf sovmorgon, helst av allt hade jag vart ledig men det kan man ju inte vara hela tiden ;) Har ju långledigt nu i helgen och jag ska bara njuta utav det.

Nu ska jag iaf sova, denna kvällen har nått sitt slut känner jag, det bjuds liksom inte på så mycket mer, hehe! God natt alla fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0