6 December

Måndag idag, vilken för min del innebär ett besök hos BM :)
Ska bli lite intressant att ställa sig på vågen och få magen mätt osv, för det är det dags för idag.
Jag har en del frågor till henne också, så det är jätte bra att det är dags idag.

Annars verkar det bli en lugn och fin Måndag, skönt.
I morgon ska jag klippa och färga håret och det är ju inte en dag för tidigt, haha.
Utväxten är grotesk och jag vill knappt se mig själv i spegeln. Nja, inte så illa kanske, men nästan.
Hur som helst, det blir gött att få det fint igen, speciellt såhär innan jul och allt :)

Nu ska jag skutta över till morfar och ta mig en kopp kaffe.
Dessutom ska jag blinka lite och fråga om han orkar köra ner mig till BM sedan :) Hehe.
Later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0