2 December

Vilken hektisk dag, har fläng hit och dit och överallt känns det som.
Hälsat på Anna och kollat in hennes super mysiga lägenhet, hälsat på bror, vart på överby och gjort naglar och köpte protein till min älskling. Nu strax så ska jag iväg igen, haha.

Det är ju visserligen gött att vara i farten, men en liten paus sitter fint nu vill jag lova :)
Dessutom är det en hel del som snurrar i huvudet och jag vill få saker och ting gjort men det går inte, jag blir stressad utav sådant! Usch..

I helgen är det dessutom massa jobb som gäller :/ Känner mig inte alls taggad och hade jag kunnat så hade jag sluppit, men det fanns ingen som kunde jobba för lilla mig. Jag får stå ut :) Nu är det ju bara 2 månader kvar till jag inte jobbar mer över huvudtaget, det känns rätt skönt faktiskt, får se om jag känner så efter 1 år också, haha. Troligtvis inte eftersom det lär krypa i mig redan innan!

Nu måste jag kila igen, ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0