1 December

Då kan nedräkningen börja, 23 dagar återstår innan det är dags för julfirande.
Känns, om ni frågar mig, helt underbart. Jag bara längtar efter allt mys som komma skall nu!
Såhär års gör man ju knappt annat känns det som, jul på liseberg står högt på listan också.

För övrigt då, har haft besök utav Anna idag. Hon har gjort en koll på huset och fikat med mig.
Jag fick dessutom en väldigt fin orkidée utav henne, tack igen vännen <3



Om en liten stund kommer Rebecka hit också, hon ska också gå huse-syn och dessutom så har vi inte träffats på sjuuuukt länge, så det blir en hel del "ta-igen-tid" :) Ska bli super mysigt!



Helt underbar bild på Beckis från studenten! :)

Och varför sluta där? Senare ikväll ska även Sophia kommer förbi på en fika.
Det ska också bli super trevligt, var ett tag sedan jag träffade henne med.



Detta blir en hel träffa-vännerna-dag och jag älskar det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0