Zumba

Idag skakade vi lite rumpa på zumban, det har blivit zumba x2 denna veckan och det är inte helt fel faktiskt. Malin är så duktig och det är ju riktigt skoj. Även om man inte är sådär solklart grym som man önskar så är det ändå skit samma sålänge man försöker känns det som. Dessutom svettas man, som fan.

I övrigt har kvällen bjudit på spel-kväll tillsammans med älsklingen, bror och Sofia. Mycket trevligt :) Om sisådär 2 timmar ska vi bege oss mot landvetter. Tråkigt nog inte för att åka igen, utan hämta upp mormor och morfar som vart iväg! Får väl se hur trött jag är och om jag ens kommer orka hålla mig vaken, jag är inte direkt någon nattuggla.



En till bild från Rhodos, första kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0