Städning och vissna blommor

Goddagens gott folk.

Idag är en bra dag, solen skiner och jag har lite mer energi idag. De senaste dagarna har jag vart så himla trött, men det kanske ordnar upp sig nu? Fick sovit ordentligt i natt och vaknade pigg i morse när det var dags för jobb, känns bra. Väl hemma började jag städa och diska med en gång? Vad har hänt egentligen, haha. Det var iofs välbehövligt och nu känner jag mig duktig.

Skulle behöva köpa lite nya och fräsch blommor, men jag kan ju inte hålla dem vid liv så det känns rätt meningslöst? En enda blomma har överlevt i denna lägenheten. Fattar inte vad jag gör för fel, för jag sköter ju faktiskt om dom. Eh skit samma, köper några till och lever på hoppet.

I morgon är det äntligen dags att göra något åt mitt hår, det behövs verkligen känner jag. Det är riktigt slitet och jag kan knappt göra något med det alls, för det vill sig liksom inte. Känns rätt meningslöst att stå och slita med det om det ändå inte funkar. Så i morgon ska ALLT det slitna bort och så ska jag få lite ny färg i min utväxt, härligt.

Nu sätter jag punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0