Söndags morgon för sig själv

Vad skönt det känns att vakna i tid och framförallt att inte vara bakis.
Gick upp för en timme sedan och har käkat en god frukost och dricker nu mitt te.

Helgen har vart lugn och inte en droppe med alkoholhaltig dryck för min del, gött är det.
Jag ångrar heller inte att jag skippade Edet-festivalen i år, det var det bästa valet jag kunde gjort.
Orkar inte med det känner jag och dessutom hade vi trevligt på vårt håll igår.
Det blev riktigt god mat, massa mys, skvaller och umgänge med de bästa. (Som sedan drog dit en snabbis innan de stängde och jag gick hem och la mig)

Som sagt, idag vaknar jag pigg! Får se vad dagen bjuder på, först ska jag väcka min prins :) Han var ute igår!
Får se om han är något bakis eller inte. Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0