Shopping

Fredag igår, det blev en hel dag på Överby tillsammans med bror och Sofia.
Det var riktigt trevligt och jag fick med mig en hel del hem, gjorde dessutom om mina naglar.
Så nöjdare än såhär kan jag knappt bli. Lite nya och fina höstkläder rikare :)
Dock en del pengar fattigare, men det var det värt.
Kan fota sedan om jag hinner och orkar :) Haha, brukar vara rätt seg med det där.
Kikade lite på nya boots och en vinterjacka, men hoppas på att det kommer ut mer,
hittade inte direkt något som föll mig i smaken.

Har iofs hittat ett par acne-boots som jag skulle kunna tänka mig, men de är rätt dyra.
Vet inte riktigt om jag har lust att lägga så mycket pengar på ett par skor.
Känns som om att det finns viktigare saker att prioritera nu!

Ska också införskaffa mig ett par nya uggs detta året, med bättre kvalité än förra :)
De är ju så sköna! Det känns rätt knas att börja tänka på allt detta redan, men det är ju så kallt?
Det lär ju inte dröja länge innan det faktiskt är höst på riktigt, fast jag gillar det. Mys :)

Nu ska jag lägga mig i ett bad och sedan få ordning lite här hemma.
Baby jobbar idag med, han är redig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0