Morgon stund, bästa?

God morgon. Sovit gott? Det har jag gjort, igår efter bion åkte vi hem och direkt jag la mig i sängen så somnade jag, ungefär. Det var upp tidigt i morse och nu sitter jag här. Jag är spänd, exalterad och helt överlycklig just nu. Kan dock inte berätta vad som kommer ske riktigt ännu, ni får se.

Jag är ju ingen morgonmänniska, som bekant. Därför blev det bara en snabb tallrik med yoghurt innan jag drog iväg, så nu har jag käkat ett smörgås och dricker mitt te. Det är gott och jag gillar att det är te-tider nu snart. Skulle vilja hitta någon riktigt stor te-affär som säljer löste, vet ni något? Kan tänka mig att det säkert borde finnas i Göteborg.



Jag just nu, ser nyvaken ut fortfarande? :P Kan vara för att jag glömt mascara kanske?
Well, nu ska jag njuta utav morgonen en stund till och sedan ta tag i bamsedisken som väntar på mig! Senare, närmare bestämt kl.14 så börjar jag jobba också. Känns inte riktigt lika tajt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0