Feels good

Söndag, hittills en bra dag. Vi har käkat frukost tillsammans med Mimmi & Marcus som är här uppe och hälsar på. Det var trevligt att få träffa dom och snart är det vår tur att åka ner till dom.

Mycket mer har jag inte hunnit med ännu, ska städa lite här hemma och sedan ikväll blir det jobb, 17-21.
För övrigt funderar vi på en tur till Trollhättan, fast vi får se hur det blir.

Sitter och kikar lite på nätet också, alla nya höstkläder är ju "to die for". Känns som att det är dags att börja rusta upp garderoben med lite fina höstkläder snart ändå, så jag kanske slår till på något. Vi får se!
Dessutom är det ny vinterjacka som står på listan i år, det kan bli tufft känns det som, vi får se.
Vill ju ha en riktigt snygg, dock vet jag inte vad jag är ute efter, så jag får tänka lite mer på det, har ju ett tag på mig innan det är dags ändå.



Oss två, vi. Jag älskar dig. Robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0