Valborg

Jag är trött, trött & trött, hela tiden. Anledning? - Vet inte.
Det är galet, hela min kropp och hjärna är borta, utmattad.
Jag vet inte vad det beror på, för nu har det inte vart speciellt mycket jobb och jag har fått sova ut också. Så det kan jag ju inte direkt skylla på, illa. Idag ska jag jobba natt, det känns lagom kul :/ Vännerna ska grilla och ha det mysigt, jag ska jobba och ha tråkigt. Fast vid detta laget borde jag vara ganska van, haha.

I morgon är jag iaf ledig, då är det även 1:a Maj, innebär det grillning då med? Ah vi får se :)
Troligtvis blir det till att dricka lite grann och ha det gött med vännerna iaf, det är inte illa.

Valborg idag, förr firades det som tusan! Iaf vad jag kan minnas, eller var det bara ännu en dålig ursäkt till att få festa? Detta året känns det lite mer som "en vanlig helg". Fast det kan bero på att jag ska jobba och inte är speciellt insatt, hm.

Om en stund ska jag möta upp Malin för en fika iaf, det ska bli riktigt mysgit. Därefter kanske jag hinner träffa Sophia en snabbis med, om hon är hemma. För därefter måste jag vila mig innan jobbet, som sagt, jag är inte pepp på det.

Nu ska jag sluta klaga, det är trots allt fredag för vissa :) Ha en underbar helg!
Jag hade ju mitt fina i veckan, 3 underbara lediga dagar med mycket skoj & mys.
På så sätt är jag riktigt nöjd ändå.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0