Unikt

Dagen igår, om jag skulle beskriva den med ett ord: Underbar!

Jag började med en tripp till Ikea, med älskade bror och mormor.
För de som känner mig vet att jag älskar det stället, ett harem typ.
När jag dessutom hade med mig 2 kära blev det ännu bättre.
Jag fick med mig en hel del hem, som vanligt om man säger så.
Har fotat en del utav det, resten får komma senare. (Är inte klar med allt)



Fräschade upp rummet med den stora växten och orkidéen. ( + krukorna )



Satte dessutom dit lite spottar! ( Ursäkta den urdåliga bilden, men ni ser iaf )



Ett enkelt vitt överkast, det får duga så länge. Det fräschar iaf upp!



En lykta + ljus till uteplatsen!



Fat med lite ljus och stenar, doftar gott och ser fint ut.

Förövrigt köpte jag en tavellist, filtar, galgar och lite sånt där :) Mycket givande dag!

När jag kom hem och plockat i ordning med det mesta så kom min älskling hem,
rosorna ovan fick han utav mig. Vi firade våran dag igår, helt fantastiskt.



Jag fick dessa 3 rosor utav min älskling, + denna:



(Dålig bild) Det är en guldring med hjärt-stenar i.
Så fruktansvärt fin och det finns inga ord som kan beskriva lyckan i mig.
Han är så fin min älskling, kommer hem och överraskar så!
Det var det finaste jag någonsin fått, jag älskar dig Robin.

Det var min dag, 27:e April, årets bästa dag, mitt livs bästa dag.
Tack för all kärlek och glädje du skänker mig älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0