Min dag, likt en saga.

Vilken dag, det har vart fantastiskt på alla sätt och vis.
För det första har jag vart ledig, bara det liksom.

Vaknade runt halv elva, precis samtidigt som Malin skickade sms och frågade om inte vi skulle ta en promenad. Självklart skulle vi det, det blev 1,5 timme ute i solen och med hyfsad takt, det kändes bra. Det enda felet var att jag fick skoskav, SOM ALLTID. Jag får börja förebygga med compeed redan innan jag går, så att jag slipper detta hela tiden. Därefter kom bror min hit, vi fikade och kikade på tv och satt ute i solen en stund. Det är alltid lika mysigt med lite "syskon-tid".

Därefter blev det en härlig dusch och strax därpå kom Sophia hit en sväng innan hon skulle jobba. Vi snacka skit och satt ute i solen, igen. Underbart är det!

Precis när hon gick så kom älsklingen hem från jobbet och då åkte vi till Mikael på lite kaffe-mys ute i solen, även där, haha. Det har vart mycket solandes idag, härligt värre.

Sedan blev vi hungriga, åkte och käka och sedan hem. Nu har jag städat och rensat bort lite skor och jackor som tillhör vintern, gött att slippa se.

Nu blev det nästan som en saga, haha. What ever, det har hur som helst vart en väldigt händelserik dag och det är alltid trevligt. Nu längtar jag dock efter min säng! Men se så mycket man kan hinna med på en ledig dag, det är inte illa. I morgon ska jag jobba natten, jag är fruktansvärt nervös måste jag säga, hur ska detta gå? Vi får hoppas på det bästa! Man kan inte mer än att misslyckas, men det får vi inte hoppas att jag gör.

God natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0