Härliga dagar med sol, vänner och kärlek.

Jag jobbar som en tok, som vanligt vid detta laget.
Det är dock pengar och så får jag tänka! Bloggen kommer i skymundan, men så är det.
Eftersom det inte händer så mycket roligt just nu så känns det bara segt att skriva.

Det har hur som helst varit riktigt skönt med massa sol-dagar nu och jag har njutit till max av varenda sekund jag har kunnat! :) Våren är här och det dröjer inte länge innan sommmarn kommer.

I morgon är jag iaf ledig och då hade jag tänkt att rensa garderoben, plocka bort allt som har med höst/vinter att göra, det ska bli skönt. Alla tjocka skor/stövlar, vinterjackan osv. Och dessutom hänga upp mina fina sommarklänningar, längtar efter att få bära dem nu bara :)

Sommaren är min absoluta favorit årstid, fast det behöver jag nog inte säga ;) Det är bara så härligt, alla sena grillkvällar, alla havsbad, allt härligt umgänge och massa massa kärlek i luften. Me like, big time!

Nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0