Underbara helg

Oj, det har blivit väldigt dåligt med uppdatering i helgen. Det beror på fullt schema från Fredag till Söndag, pjuuuh. Nu är det över och vardagen är tillbaka, haha. Jag kan iaf säga att helgen har vart super lyckad och jag är väldigt nöjd <3 Tack alla som deltog.

Vi hann även med lite shopping i Lördags eftermiddag och jag fick mig ett par snygga skor, en väska, en almanacka, strumpbyxor, leggings, nagellack, torrschampoo och en jeansskjorta. Nice som fan!

Färgade dessutom håret i fredags och jag är hur nöjd som helst med det, kunde inte blivit bättre. Så köpte jag med mig ett platt-serum hem också, luktar gott och kommer förmodligen skydda mitt hår lite mer, det är bra.



Bilden visar dock inte så mycket av det, men lite :)

Idag då, jag har hunnit tvätta och städa och lite sånt där som tillhör vardagen nu mer, skulle fikat en snabbis med Sandra innan hon börja jobba, men det hanns inte med, får ta det ikväll istället. I morgon ska jag jobba igen, har haft en veckas ledighet, det var verkligen behövligt. Nu är jag redo igen!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0