Tvätta

God morgon kan jag ju faktiskt säga idag, jag gick upp vid tio tiden idag och jag kan ju säga att jag är trött. Jag hatar att gå upp utan att vakna av mig själv. Idag är det för att vi har tvätt-tid och den första maskinen är i nu. Jag hinner nog med en till innan tolv skulle jag tro. Egentligen skulle jag vart uppe sju och börjat, men vi hade knappt någon tvätt ändå!

Nog tjatat om det nu då, idag hoppas jag verkligen att mitt paket från h&m kommer och i morgon vill jag ha min mobil, det borde bli så! Jag håller iaf tummarna, vill ha mina nya kläder nu.

Justdetja, jag har ju laddat ner oth och gp nu, ÄNTLIGEN har det börjat igen. Jag ska lägga mig i soffan och kolla om en stund, men först ner och byta tvätt.

Hörs sen! Love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0