Tisdag

Det var blivit lite dåligt med uppdatering över lag här nu, men jag har inte vart männsika efter helgen. Fast det börjar rätta till sig nu! Igår tog jag bussen upp till Trollhättan och fikade med Sara och Rebecka, det var trevligt att få träffa dom lite igen. Därefter åkte jag hem, käka lite och kolla film med älsklingen och Andres. Gick även upp till Malin en sväng och kolla på hennes nygjorda tatuering, hur nice som helst.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, träffa Sandra om hon känner sig bättre annars får vi se vad dagen bjuder på. I morgon ska jag jobba igen. Det är inte ofta man kommer höra mig säga det, men det ska faktiskt bli skönt.

Funderar på om jag ska gå ut på en promenad nu, det är ju så himla fint väder. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0