Tisdag

Åh jag har blivit riktigt usel på att blogga nu på det senaste! Illa. Idag har jag iaf jobbat, det gick faktiskt riktigt bra idag och jag känner mig nöjd. Mindre nöjd över en incident bara, chefen kom på oss när vi "smygröka". Well, det är sånt som händer och vi gick snällt och bad om ursäkt och offrade våran rast för 3 ynka bloss, det är sånt man får göra. Hon blev glad över ursäkten och jag tror inte att det blir någon grej av det.

Jag har dessutom fått hela 8 nya tider bara idag, det känns nice. Mindre nice att det blir till att jobba hela helgen igen, men jag behöver det så jag ska inte klaga.

Nu under eftermiddagen har jag druckit massa kaffe och nät-shoppat igen. Denna gånger hittade jag massor av fynd och det kommer inte alls att bli särskilt dyrt. Härligt! Jag älskar att beställa hem, surt när man ska betala bara, haha. Fast om grejerna är så snygga som de ser ut och sitter bra, så är det så värt det.

Under kvällen vet jag inte vad som händer, just nu är jag otroligt trött och jag ska vila en stund. Sedan kanske jag skulle träffa Malin också, det blev ju aldrig av igår. Vi får se :)

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0