Tidig morgon

God morgon! Vad gör Alexandra uppe såhär tidigt? Jag var vaken redan vid sju faktiskt, tro det eller ej. Fast verkligen inte frivilligt, utan för tvättens skull och älsklings skull. Så att han skulle slippa komma hem från jobbet i eftermiddag och behöva ställa sig och tvätta. När jag ändå bara sover, haha. Jag kan faktiskt erkänna att jag somnade om mellan halv åtta och halv nio, det var skönt kan jag lova. Om 30 min ska jag hämta nästa tvätt, som också får bli den sista!

Nu har jag precis ätit en god frukost också, knäckebröd, yoghurt och juice. Det är verkligen gott. Synd att det inte finns något bra på tv:n också, det hade gjort min morgon jätte bra trots allt. Fast jag får nöja mig, tänkte göra lite te och mysa ihop mig i soffan med en bra bok.

Nu har jag trots allt hela dagen framför mig, later babes! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0