Söndag

Jag är hemma igen, nu har jag landat i soffan efter 6 dagars långa arbetspass och känner att jag längtade efter att bli vuxen lite väl fort, haha. Nej nu överdrev jag, men fy satan vad tråkigt det är att jobba hela tiden, usch. Lite semster tack?

Nu har Sandra åkt till säffle för att göra en intensiv kurs, lycka till hjärtat <3

Jag å andra sidan har inte ens börjat övningsköra, haha. Fast den tiden kommer, just nu orkar jag bara inte. I skrivandets stund orkar jag inte ens röra mig, jag är trött. Är iaf ledig 2 dagar nu, skönt och behövligt.

God natt <3


Kommentarer
Postat av: maricona

åh va härligt! kvällskaffe efter jobbet i morgon?

<3<3

2009-09-13 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0