Ska jag?

Hej mina fina. Dagen har vart bra och gått rätt fort ändå, men f*n vad nära det var att jag inte kom upp i morse,  jag var så himla trött, ändå gick vi och la oss tidigt igår. Nu är jag iaf hemma igen, körde ett 6 timmars pass och  min kropp värker faktiskt, mest ryggen.

Ikväll lutar det åt en utekväll med mina fina vänner. Vi får se hur jag känner mig senare idag, jag ska ju trots allt orka jobba i helgen också. Men jag känner verkligen för att ha lite skoj och få känna att jag lever emellan allt jobbande, det vore toppen. Som sagt, vi får se :)

Nu fick jag precis ett sms om att mitt paket har kommit, nu springer jag till Boströms för att hämta ut det, later babes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

PRECCIS AMORE!

Du måste oxå ut och roa dig!



Och vad hände med:

- VI BANGAR ALDRIG? :O

;) <3<3

2009-09-10 @ 14:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0