Shopping

Ojoj, äntligen hemma får jag lov att säga. Jag brukar älska att gå runt i affärer och strosa och slösa pengar, men nu är jag tröttare än aldrig förr. + att få höra mormor och mammas tjat hela 7 timmar är kanske inte det bästa till slut. I början är det trevligt, men efter ett tag tröttnar man, hihi. Vi har iaf fått uträttat allt vi skulle och jag har fått köpt allt jag behövde, ville och skulle ha, perfekt. Jag har iaf haft en jätte trevlig dag! <3

Det blev nya underlägg, skit snygga. Även lite sånna bambu-träd att ha i en vas och lite annat små-plock från ikea. Sedan blev det presenter till älsklingen, han förtjänar bara det bästa och jag tror och hoppas att han kommer bli jätte nöjd. Dessutom unnade jag mig själv 2 fotlänkar, en parfym och ett mobilsmycke till min nya mobil som förhoppningsvis kommer på Måndag! :)

Om en stund kommer Sandra förbi, har saknat henne mycket under denna veckan! Så det ska bli trevligt. Därefter ska jag och babe åka till mormor och morfar en sväng :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0