Måndag

Jag fick inte sova så länge som jag hade hoppats när jag ändå är ledig idag, usch. Vaknade av mig själv halv elva, ofta det händer då? Bara för att säkert, haha. Jag är lite sur över detta, men men. Jag har iaf fått saker gjort och det är ju också skönt.

I morgon börjar jag sju, segt som fan. Jag ska dessutom vara uppe på Ängen och vi får se hur detta går. Har aldrig gjort morgonen där uppe, fast det ska nog gå fint.

Sandra var nyss här på en kopp kaffe också, det blev en snabbis eftersom hon skulle hem och laga mat och städa, duktig är hon. Jag ska också laga mat, vet dock inte vad jag ska hitta på för något, uh. Jag har ändå gått hotell&restaurang, men jag har nada fantasi och jag tycker verkligen att matlagning är det tråkigaste som finns. Sedan vet jag inte vad som händer, ska träffa Malin, fast det är först senare ikväll.

Nu ska jag beställa hem lite kläder och annat skoj :) Later babes!


Kommentarer
Postat av: maricona

Du är världens duktigaste och gulligaste alexandra! :) <3<3!

2009-09-07 @ 15:35:00
URL: http://madickeen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nawi, hjärtat det är du med <3<3

2009-09-07 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0