Lediga måndag

Jag är vaken, jag gick upp runt halv tolv idag. skönt att få sova ut riktigt idag, i morgon också. Jag har hunnit med att sitta framför tv:n en timme och kolla på "Hem till gården", det är ett måste när tillfälle ges. Det är dock inte samma sak utan morfar, vi brukade alltid kolla på det tillsammans. Fast jag vet att hon sitter borta på Skogvaktarvägen och kollar, så vi får ha varann i tankarna. Det är ju bara det att det inte finns någon att kommentera med, haha. Nog om det.

Jag har faktiskt också städat upp här och diskat. Det känns skönt. Nu sitter jag med mitt kaffe och njuter av en ledig dag, så himla skönt.

Marika, klart vi kan ta en kvällskaffe. Hör av dig love :)

Nu ska jag nog bara sitta här i soffan ett tag, därefter ta mig ett varmt bad. Later!

Ni kan njuta av dessa sexiga brudar så länge ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA :D <3<3<3

2009-09-14 @ 15:08:50
URL: http://madickeen.blogg.se/
Postat av: säfflebruden

ligger o njuter här emellan mitt pluggande:D

2009-09-14 @ 16:17:49
Postat av: Maricona

Hahaha! säfflebruden, porrigt sandra.

Nu fattas det bara att du tar hem en riktig traktorbonde med! ;D

2009-09-14 @ 17:44:05
URL: http://säfflebruden_90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0