Jag känner mig helt slut

Uuh, idag är ingen bra dag för Alexandra. Jag känner mig allmänt sleten och otroligt seg i hela kroppen, hoppas det blir bättre. Jag tror nog att det har att göra med allt som jag tänker på just nu, det tar på krafterna. Jag borde införskaffa mig en bok (som malin) och skriva upp allt, så slipper man tänka mer på det sedan. Då vet man att det står där liksom! Tåls att tänkas på.

Jag var uppe hos Malin förut på lite prat och en cigg, det var lika mys som alltid. Dock var både jag och hon otroligt sega och trötta, men ikväll blir det en kaffe här, så det blir nog bra. Om en liten stund, när älsklingen kommer hem, så ska vi iväg till mormor och morfar och käka lite mat och så ska jag färga hennes gråa hår, till något, förhoppningsvis, snyggare :)

Nu ska jag dra mig, later!




Så såg jag ut efter sist gång jag klippte mig, något mer vågat och lite mer färg blir det nog på Fredag, can't wait! Behöver förnya mig lite nu känner jag. Solkort och gymkort står högst på listan därefter! Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0