It's amazing

Woho, nu är tredje tvätten i maskin och den är klar om ca. 20 min! Sedan var det ingen mer tvätt och jag känner mig duktig, igen! Haha. Jag väntar bara på att tiden ska gå så att klockan närmar sig fyra, för då kan jag hämta ut min mobil, yeeey.

Jag ska även beställa klipp tid idag, hoppas verkligen att de har någon på Fredag morgon! Det hade verkligen vart toppen, fast chansen är väldigt liten dock. Vi får se :)

Ikväll kommer Marika hit på en kaffe och lite skitsnack, det blir trevligt. Nu ska jag kolla lite på tv och sedan dra iväg, later.

P.s Syster Inga-lill har räddat Marikas dag :D Hahahaha! D.s

Kommentarer
Postat av: Marika

LÄNGE LEVE SYSTER INGA-LILL!!!!

2009-09-22 @ 15:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0