Ibland är jag duktig

Paketet är hämtat, kläderna är provade och jag är rätt nöjd. Det kunde vart en smula bättre, men till det priset är det utmärkt. Nu inväntar jag bara det jag beställt ifrån h&m, vill ha det nu nu nu. Hoppas det kommer i början på nästa veckan, då blir det lycka.

På tal om något helt annat, fy satan vilket underbart väder det är ute idag, man blir ju riktigt glad. En soldag i allt regn och skit väder sitter aldrig fel. Jag har precis suttit ute och rökt, tatt en kopp kaffe och pratat med mamma i telefonen. Man får passa på att ta vara på de få studer man har med solen.



Jag känner mig dessutom väldigt duktig idag, jag har städat och grejat enda sedan jag kom hem ifrån jobbet. Det är så man gör sin sambo lycklig, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0