Härligt

Det blev visst ingen uppdatering igår, det beror på allt för mycket jobb under dagen. Pjuuh, jag var helt slut när jag kom hem och det enda jag orkade var ett gosa med min älskling nån timme och sedan sten-sova.

Idag är en ny dag och när jag väl kan sova ut och inte har något jobb som kallar, så vaknar jag minsann halv tio. Hur rättvist är det då? När jag börjar jobba tolv har jag problem att komma upp liksom, uh. Det är iaf inte bara nageativ att gå upp tidigt, utan man hinner med en massa saker och man har massa tid över. Så ett + för det då. Jag har inte fått i mig mitt morgonkaffe iofs, har totalt glömt bort det, ska nog sätta på en kopp nu.

Schemat idag är helt tomt, skönt. Jag hade dock trott att min nya mobil skulle komma idag, men icke sa nicke. Irriterande, hoppas på att den kommer i morgon då! Nu ska jag dricka kaffe, måla naglarna, ta mig ett bad och sedan laga mat. Later babes!


Detta är kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3!!!!

2009-09-21 @ 15:35:48
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0