God morgon

God morgon :) Inatt har jag sovit jätte gott, men vaknar alltid tidigt! Antar att det är något jag får äta upp, haha. Har bryggt mitt morgonkaffe nu iaf och sitter här och laddar inför tvättningen. Har tvätt-tid mellan 12-17 idag! Fast jag tror inte det blir mer än 2-3 tvättar, skönt. Tänkte snart göra mig lite frukost också!

De ringde från jobbet idag och det visar sig att jag faktiskt är ledig hela veckan ut, fy satan vad skönt. Detta ska jag ta vara på och bara njuta. Jag tror jag behöver det, helgen kommer bli stressig också, med alla förberedelser osv, inför att Robin fyller år. Skönt att jag fixat present och sånt iaf, så slipper man tänka på det. Idag tänkte jag beställa tårta, vill helst inte baka en själv, med risk för att misslyckas och sedan ha ett humör värre än pästen, haha.

Jag hoppas på att mormor ska ringa snart också och säga att min mobil kommit :D Hoppas hoppas! Nu ska jag käka frukost och sedan hoppa in ii duschen, känner mig lika ofräsch som en råtta är. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0