Fullt upp

Händelserik dag, mycket att göra, mycket att tänka på. Nu slappnar jag av i soffan tillsammans med lillebror och älsklingen min. Det är mys. vi har precis vart i affären också och köpt lite behövligheter.

I morgon blir det fullt upp:

* Inhandla allt vad har med mat att göra

* Inhandla alkohol

* Hämta upp love's ena present

* Städa

* Åka till thn för klippning & färgning

* Hämta love's tårta

* Göra mig i ordning

* Älsklingen kommer hem, massa med pussar & grattis

* Hans familj kommer, kalas!

* Möjligen träffa Sandra om jag hinner

Ja som ni ser så är det en hel del som händer & som ska göras i morgon. Vilket kommer resultera i kaos i mitt huvud och en hel del stress. Fast det ska nog bli bra till slut. Längtar faktiskt en hel del tills i morgon :)

Nu ska jag mysa ner mig med mina goingar! Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0