Ego girl

Som inte speciellt många vet, så gillar jag att läsa, gärna något verklighetsbaserat eller en självbiografi, men jag tar mig aldrig tiden till att sätta mig ner och göra detta. Fast idag beställde jag hem Carolina Gynnings första bok - Ego girl. Jag hoppas och tror att den är bra och jag tycker att hon är grym, så den ska jag nog kunna läsa utan problem. Sedan när jag läst ut den tänkte jag ge mig på hennes andra, ego woman.



Endast 41 kr och utan fraktkostnad också, inte illa.

När den kommer är det bara att sätta på sig brillorna och läsa som aldrig förr, haha. Jag tror nog det kan vara bra att göra det emellan åt.


Kommentarer
Postat av: Maricona

Den är jätte bra!!!

2009-09-21 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0