What is this

Hm, denna dagen har vart spännande. Kunde inte sova i natt på grund utav en jävla massa magvärk, kändes skit. Fick sjukanmäla mig till jobbet eftersom jag inte fått en dugg sömn i natt och så, illa. Vaknade upp runt tolv, mycket piggare, mycket mer glad och inte ont i magen. Bestämde mig för att åka till Torp och handla julklapparna så att det är gjort, det blev ett mycket bra resultat och alla klappar är inhandlade och färdiga. Det är nog första gången på hur många år som helst, som jag är ute i "god tid" när det gäller det!

Väl hemma började jag slå in allt och la det under granen, så nu är det fint. Allt julpynt är också på plats nu, så det känns grymt. Första året hemifrån och man gör något fint utav det, det är bra! Därefter, efter mycket om och men, bestämde jag mig för att vara snäll och följa med Sophia bort till Götas årsfest, stannade i si sådär 5 min, det var kass, lite folk och allmänt tråkigt. Iofs kan det bero på att jag inte var speciellt sugen på det alls, av många olika anledningar.

Nu sitter jag hemma igen, skönt! En mysig lördag allt som allt :) Nu ska jag kolla tv, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0