Trist väder

Fy satan vad skönt det var att få sova ut idag! Även att få gå upp ur sängen och inte behöva känna: "Fan nu ska man snart iväg till jobbet också", för idag är jag ledig. Dock jobbar jag hela helgen lång. Fast det är ju faktiskt mycket härliga pengar som kommer in i December månad, för så mycket som jag jobbat så lär den lönen bli feeeet :) Hihi..

Igår efter jobbet blev det en sväng hem till mormor och morfar för att hämta min post osv, det blev ett lite längre besök med både kaffe och pepparkakor. Det var trevligt! Därefter en sväng hem till mamma för att lämna igen en matlåda och ännu mer prat. Väl hemma var jag helt död och la mig på en gång.

Nu på förmiddagen har jag vart riktigt duktig, jag har städat och diskat och grejat :) Det känns bra! Nu blir det strax en välförtjänt dusch och därefter en sväng till ICA, vi behöver maaaaat här hemma.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0