This is it

Nu är vi hemma igen, det har varit en riktigt trevlig kväll faktiskt :) Mycket skratt och mycket mys. Det blev glögg, pepparkakor och lussebullar, mormors egna. Vi spelade present spel, som varade 2 timmar och det jagades packet för fullt, en riktig kamp får jag lov att säga. Allt som allt, riktigt trevligt. Denna gången var det inga barn skrikandes heller, det underlättar ganska mycket faktiskt, även om det är mysigt när dom är med också.

I morgon är jag ledig också, det är riktigt skönt och jag älskar att gå runt här hemma och bara greja och göra fint, tända lite ljus osv. Sophia är med ledig i morgon, så vi ska nog passa på att åka till Trollhättan en sväng tror jag vi bestämde, därefter kanske det blir en fika med Malin? Idag blev det ju inte så, tråkigt nog. Fast det hinns med det också :)



Åh vad jag vill tillbaka till Thailand, en semester dit nu efter jul och nyår hade suttit fint :)
Drömmar är bra! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0