Tatueringsdagen

Idag har jag och Sophia haft en heldag i en tatueringsstudio typ :) Resultatet blev grymt bra, både för min och hennes tatuering! Känns väldigt kul och värt när der blir så bra. Bild kommer upp senare eller i morgon.
Iaf, efter det åkte vi och tog oss en välförtjänt meny på donken och sedan lämnade hon av mig hos mamma och brorsan :)

Visade min tatuering för bror min först och han blev så sjukt glad, det är kul när det blir så uppskattat! (Den är tillägnad honom). Sedan gick vi in till mamma och där har jag vart fram tills nu. Fika med Malin sedan om planerna står sig, annars blir det en väldigt lugn och fin kväll. Jag ska givetvis kolla på Desperate Housewives omn en dryg timme också, sweet.



Om jag fick välja, så skulle hela livet vart en stor rolig fest.


I morgon ska jag jobba igen, 12-21. Rätt segt och det är nog faktiskt det värsta passet utav alla, men det är bara att stå ut. På Torsdag ska jag förmodligen ta den där jävla sprutan också, Sophia också, så vi gör det ihop. Jag är väldigt nojig med sprutor och sånt där, men det blir nog bra. Det är förmodligen lika bra att ta den, så är man inte likia utsatt iaf. Pratar om svininfluensa-sprutan. Missade alla gånger det var på jobbet, så får gå till vårdcentralen.


Lååångt inlägg detta blev, aja. Malin Strelitszky, hör av dig så vi vet att du lever eller sätt på din nedrans
mobil :D hihi.


Sandriiiiiis, i love & miss you so very much.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3

2009-11-18 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0