Sick

God kväll. Dagens innehåll är typ nada, mår inget vidare och jag funderar på vad fan som är fel på mig. Känner mig illamående och spyfärdig nästan konstant. Hoppas bara att det är övergående, för detta är det sista jag behöver nu innan helgen. Har mycket att fixa och stå i, tills i morgon.

Jag skulle egentligen jobbat idag, men när man mår såhär är det ingen idé. Jag kämpade mig igenom gårdagen på jobbet och jag kände inte för att göra detsamma idag. Det är jobbigt! Förmodligen är det inte så bra, men jag väntade in i det sista eftersom jag verkligen ville, men kom fram till att det inte går.

Solningen har fått ligga på hyllan ett tag nu när det vart så mycket, börjar känna mig blek igen :( Illa. I morgon ska jag sola 2 ggr om jag hinner, vill ju känna mig brun och fin ju.

Morgondagen kommer bli bra, eller åtminstone hoppas jag det :) Eftersom jag inte gjort annat än jobba det sista har jag varken hunnit tänka efter eller köpt någon klänning, men jag får rota fram något ur garderoben och hoppas på att det blir bra.

Nu ska jag bädda ner mig :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0