Shopping & jul

God morgon :) Idag vaknade jag redan vid tio tiden men valde att ligga kvar och dra mig, på min sista lediga dag innan 3 dagars arbete igen! Suck. Jag älskar att bara vara hemma ohch greja såhär inför jul och dessutom hade jag mer än gärna vart hemma hela tiden om man fått betalt för det, vill säga.

Igår blev det en heldag på Torp tillsammans med mamma och mormor :) Det var riktigt mysigt att gå runt där och handla lite, dessutom också att bara få umgås med dessa två, hihi. Det blev en hel del nya grejer, mest pynt till lägenheten och jag är skit nöjd, är givetvis inte klar ännu, det fattas lite saker, men det kommer. Man får ta lite i taget och nu börjar det ändå likna något här hemma. Sedan så shoppade jag såklart lite grann till mig själv också, som vanligt. Jag kunde liksom inte låta bli och det blev fina grejer, jag kan visa lite senare!

Idag blir det Göteborg tillsammans med tjejerna, det ska bli riktigt trevligt. Vi tänkte ju först gått på bio, New Moon, men det var självklart redan uppbokat överallt så vi skippar det och bara shoppar och käkar lite god mat istället. Det är nog lika trevligt det eftersom det är juletider och allt nu, ser fram emot eftermiddagen/kvällen faktiskt. Dock vet jag inte om jag egentligen behöver något speciellt, mer än lite mer saker till lägenheten, men det är ju alltid kul att kolla iaf.

Jag kanske kan få köpt mig lite fler julklappar också, köpte faktiskt 2 st igår och det känns skönt att vara igång, samt att man kan ha lite paket att pryda granen med, asså under granen då. Jag funderar också på att sticka ut lite ur mängden och kanske redan börja pynta min gran nu snart, istället för på julafton. Hm, det tåls att tänkas på. Jag tycker ju att det är så himla fint när det är massa kulor och glitter och sånt i, nu är den bara grön och tom liksom! :) Vi får se.

Nu ska jag kolla på lite tv och sedan är det dags för mig att göra mig klar, ha en fin dag :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0