Nytt

Nu har jag beställt hem en ny plat/locktång, en som jag velat ha länge men inte riktigt orkat köpa. Nu är det gjort, känns väldigt bra, behöver en riktig plattång till mitt riktigt tjocka hår. Den jag har nu funkar knappt och man tvingas platta ner det med våld typ, hehe.


Denna blev det och jag tycket att den verkar riktigt bra! Hoppas på det nu :) Har inte speciellt mycket lust att köpa en ny sedan igen, har lagt ner tusentals kronor på alla dessa plattänger.
Man får dessutom med ett serum till håret, på köpet! Toppen. 669 kr totalt och jag är nöjd. Tycker faktiskt att det verkar billigt och bra, om den nu är så bra som det utlovas. I så fall ska jag börja öva på lockarna till nyår redan nu, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0