Julen, underbar

Det jag älskar mest med julen är nog allt mys den tillför vardagen, visst är det underbart? Att bara kunna tända massa levande ljus, dricka lite glögg och doppa pepparkakor :) Åh jag älskar det verkligen.




Det är hög mysfaktor på allt det där med julen! I år ska jag pynta lägenheten med massa jul, det ska bli riktigt kul faktiskt. Det är ju dessutom första julen hemifrån och bara det gör ju att man måste fixa sin egen jul, det ska bli speciellt första gången. En egen gran, någon julstake, nån stjärna i fönstret och lite annat små pynt! Längtar tills det är dags.

Dessutom längtar jag sjukt mycket tills det blir SNÖ, om den nu kan behaga stanna och ens komma hit i år. Hatar när det är slask och skit, det är bättre när snön ligger ett tag, känslan blir något mycket mer verklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0