Fotboll

Hello guys :) Idag har det vart en full dag med göromål. Först upp tidigt och jobba, segt som attan men det gick ändå bra. Därefter hem och vila en timma, det var ungefär vad jag hann trots att jag egentligen hade velat sova flera långa sköna timmar. Min bror kom på besök och vi käkade också, sedan var det dags att styra kosan mot Vänersborg för att se grabbarna lira lite boll. De spelade mycket bra och underhållande fotboll anser jag! Därav gick de vidare och spelar igen i morgon, men jag jobbar så kan inte följa med, tråkigt.

Efter all väntan mellan dessa 3 matcher är jag äntligen hemma igen iaf, det är väldigt skönt och jag längtar efter min säng nu :) Hehe..

Det är vad min dag har innehållt och jag är nöjd, faktiskt. Det är alltid kul att kolla fotboll och det blir lite som back in the days när man sitter där och hejjar, det gjorde vi ju alltid förr. Dessutom tänkte man mycket på när man själv spelade, jag saknar det. Well, kanske inte tillräckligt för att någonsin knyta på sig dojjerna igen, men ändå lite.

Nu ropar sängen på mig och jag ska svara med att lägga mig, skönt. En lördag utan alkohol, känns bra. En lördag utan mina töser, känns mindre bra. Nästa helg är vår <3

Sandriiis, jag saknar dig och tänker jävligt mycket på dig ska du veta! Jag hade också velat befinna mig i 33 graders värme, dricka massa cerveza och leva livet. Fast jag antar att min tur kommer, någon gång. Nu har det ju faktiskt gått en HEL vecka, bara 2 månader och 3 veckor kvar, uh. Iaf, älskar dig min fina vän <3

God natt & puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Försökte ringa dig förut gumman men det var upptaget, min mobil är hos mamma men ring mig i morgon så jag vet att du lever :) <3

2009-11-22 @ 19:52:49
URL: http://emb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0