Duktiga jag :D

Tvätt nr.2 är i maskinen och jag har vart grymt duktig nu och både städat och diskat, pluspoäng till mig, haha. Dessutom är alla räkningar nu betalda, fy fan vad illa det känns! Det är samma visa varje månad och man kommer aldrig ifrån det, på ett sätt känns det bra att jobba och betala för sig själv, liksom att inte bo hemma längre, men å andra sidan så har man mycket mindre pengar att spendera! Jag älskar ju att spendera, haha. Fast denna månaden har jag nog fan spenderat jävligt mycket ändå, både på mig själv och julklappar + julpynt. Det är skoj :)

Någonstans kanske man ändå ska dra sin gräns, jag måste lära mig att hitta min gräns innan det är försent, haha! Men man lever bara en gång, man får ju unna sig själv, det tycker jag.

Eh, nu ska jag nog ta mig en dusch! Later babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0