Det funkar iaf

Jag har klarat mig ifrån magsjukan som vart på jobbet, som tur är verkar det som om att det är slutet av den, skönt det :) Nu ska jag snart iväg till jobbet igen! Det blir cash nästa månad, det är nog den enda som gör att jag orkar.

I morgon ska jag & Sandris på hemligt uppdrag! Hoppas det går bra, klumpen i magen ska bort.

Idag har morfar & Sandris vart här på en fika-stund, mycket trevligt måste jag säga! <3 Att få träffa morfar just nu betyder mycket, det blir nästan aldrig av längre känns det som, så mycket annat som cirkulerar runt. All tid är dyrbar och inga råd är så bra som morfars ju!

Igår kväll blev det kaffe och prat med Malin också, lika mysigt det :) hihi..

Nu ska jag iväg och jobba iaf, skönt att Malin jobbar idag också! Det gör det lättare :) Love!

Puss!



. Who I'm I to say   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0