Det är trevligt

Goddagens :) Gick upp tidigt idag, trots att jag är ledig. Jag & Sophia har vart i thn och gjort lite ärenden, trevligt värre. Det är störande att gå runt i affärerna och hitta massa saker nu när man knappt har en krona kvar tills lönen kommer, haha. Det är sånt man får ta när man gör sig av med alla sina pengar direkt, hm. Jag är inte speciellt sparsam och har heller aldrig vart.

Nu är jag iaf hemma igen och inväntar min kära bror som ska komma hit på en kaffe och lite snack, det ska bli trevligt. Därefter blir det nog hem till mamma och käka lite god mat och liksom bara vara. Sedan hoppas jag att mina töser kommer hit på lite kaffe och skitsnack :) Det är alltid välkommet! Ska försöka få tag på Malin med, som är omöjlig att få tag på, någon som känner igen sig? Haha. Gumman, du kan väl ringa mig?

Det är mycket fikande och mycket kaffe nu för tiden, men det känns skönt eftersom det alltid innebär massa prat och man får chansen att umgås med personer man alltid behöver i sitt liv och som verkligen betyder.

Nu ska jag dra mig, take care :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0