Dagens innehåll

Jobb-timmarna igår gick otroligt fort! Kändes jätte skönt, därefter åkte jag hem och min bror var på besök. Det var mycket mysigt och han stannade tills närmare tolv. Vi kollade på Troja, den filmen som gick på trean. Den typen av filmer är dock verkligen inte min stil, men fy satan vad bra den var :) Skulle kunna se den igen, fast den var ju iofs väldigt rå.

Nu sitter jag och käkar lite frukost, yoghurt & flingor, gott gott. Ska snart hämta upp tvätten och slänga i en ny, jag har turen att ha tvätt-tid idag, uh. Fast det är lika bra att få det gjort, så har man alla sina kläder fina och rena, underbart.

Senare idag tror jag att jag får besök utav Malin S och möjligtvis kanske jag och Malin G skulle fika, ah det kan mycket väl bli en väldigt mysig dag :) Hihi. Senare ikväll ska vi hem till mormor och morfar och dricka lite glögg och käka pepparkakor! Gott och väldigt mysigt, tror även att mamma och de kommer dit med, så ah det kommer blir nice.


Ne nu ska jag dra mig mot tvättstugan igen :) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0